60xronia xs

Περιγραφή

Η υπηρεσία Διαχείρισης-Υποστήριξης  Office365 -Ms Teams απευθύνεται σε όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Οι χρήστες  της υπηρεσίας  λαμβάνουν υποστήριξη σε θέματα:

  • Ενεργοποίησης άδειας χρήσης Office365 (Υπηρεσία ΔΗΛΟΣ)
  • Οδηγίες εγκατάστασης εφαρμογών Office365
  • Οδηγίες εγκατάστασης εφαρμογών Ms Teams

Προυποθέσεις

Ύπαρξη ενεργού ακαδημαϊκού λογαριασμού

Δικαίωμα πρόσβασης

  • Ενεργοί φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων όλων των κύκλων (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες και μεταδιδάκτορες)
  • Μέλη ΔΕΠ (ενεργά, Ομότιμοι, αφυπηρετήσαντες, συμβασιούχοι καθηγητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων).
  • Μέλη ΕΔΙΠ
  • Μέλη ΕΤΕΠ
  • Μέλη ΕΕΠ
  • Διοικητικό Προσωπικό (Μόνιμοι, ΙΔΑΧ , Συμβασιούχοι)

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το ΔΗΛΟΣ και πότε το χρησιμοποιώ;

Το ΔΗΛΟΣ είναι μία δικτυακή εφαρμογή μέσω της οποία μπορώ:

  • Να δημιουργήσω δωρεάν μέσω του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων λογαριασμό στο Office 365
  • Να εισέρχομαι στην «Πύλη του Office 365» ώστε, είτε να χρησιμοποιήσω κάποια από τις online εφαρμογές του Office 365 είτε να κατεβάσω και να εγκαταστήσω κάποια από τις εφαρμογές του Office 365 στον Η/Υ μου.
  • Να εισέρχομαι στο OneDrive ή κάποια άλλη εφαρμογή του Office 365

 

Δεν μπορώ να δώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου ώστε να ενεργοποιήσω το Office 365 ή να εισέλθω στο Microsoft Teams;

Για την ενεργοποίηση της desktop έκδοσης του Office 365 στον Η/Υ αλλά και για την είσοδο στον λογαριασμό μας στο Microsoft Teams θα πρέπει να δώσουμε τα στοιχεία του λογαριασμού μας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Η ταυτοποίησή γίνεται πάντα μέσω της σελίδας της Κεντρικής Υπηρεσίας Πιστοποίησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (https://sso.uoi.gr).

Λόγω της σχεδίασης της παραπάνω σελίδας πολλές φορές δεν είναι δυνατή η εμφάνιση των πεδίων username (όνομα χρήστη) και password (κωδικός) όταν η σελίδα εμφανίζεται σε μικρό παράθυρο του οποίο μέγεθος δεν μπορούμε να αλλάξουμε.

Σε αυτή την περίπτωση κάνετε κλικ σε ένα οποιοδήποτε κενό σημείο του παραθύρου που σας εμφανίζεται και πατάτε διαδοχικά στο πληκτρολόγιο το πλήκτρο Tab έως ότου εμφανιστούν τα παραπάνω πεδία τα οποία αφού συμπληρώσετε πατάτε το Enter.

Λάθος: «… λείπουν κάποια από τα απαραίτητα attributes: displayName …» κατά την δημιουργία λογαριασμού στο ΔΗΛΟΣ

Το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται μόνο στους φοιτητές που στο φοιτητολόγιο δεν είναι συμπληρωμένο το όνομά τους με λατινικούς χαρακτήρες.

Επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Τμήματος σας, ζητήσετε τους να συμπληρώσουν το όνομά σας με λατινικούς χαρακτήρες και στην συνέχεια να ξανακάνετε την διαδικασία στο ΔΗΛΟΣ 365

ΔΗΛΟΣ - Παρουσιάστηκε σφάλμα: «Oops, κάτι πήγε στραβά καθώς ετοιμάζαμε τον λογαριασμό σας…» κατά την δημιουργία λογαριασμού στο ΔΗΛΟΣ

Το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται σχετικά σπάνια αλλά είναι αρκετά συχνό στις περιόδους που υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις για εγγραφή νέων χρηστών Office 365.

Σε περίπτωση που σας εμφανιστεί αυτό το μήνυμα προσπαθείτε ξανά αργότερα να εισέλθετε στο ΔΗΛΟΣ και από εκεί στην «Πύλη του Office 365».

Αν το πρόβλημα δεν διορθωθεί μέσα σε 24 ώρες τότε επικοινωνείτε με το office365@uoi.gr

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες εφαρμογές στον λογαριασμό σας

Το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται σχετικά σπάνια αλλά είναι αρκετά συχνό στις περιόδους που υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις για εγγραφή νέων χρηστών Office 365.

Σε περίπτωση που σας εμφανιστεί αυτό το μήνυμα προσπαθήστε ξανά αργότερα να εισέλθετε στο ΔΗΛΟΣ και από εκεί στην «Πύλη του Office 365».

Δεν είναι δυνατή η δημιουργία νέων εγγράφων/παρουσιάσεων κ.ο.κ.

Το παραπάνω μήνυμα εμφανίζεται σχετικά σπάνια αλλά είναι αρκετά συχνό στις περιόδους που υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις για εγγραφή νέων χρηστών Office 365.

Σε περίπτωση που σας εμφανιστεί αυτό το μήνυμα προσπαθείστε ξανά αργότερα να εισέλθετε στο ΔΗΛΟΣ και από εκεί στην «Πύλη του Office 365».

Εάν στην πύλη του Office σας εμφανίζεται το «Εγκατάσταση του Office» τότε μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το Office στον Η/Υ σας αλλά δεν μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τις online εφαρμογές του Office 365.

Δεν υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης του Office και εμφανίζεται μήνυμα «Μεταβείτε σε πρόγραμμα Premium…» ή «Αγορά Office 365»

Το μήνυμα αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι έχετε εισέλθει στην πύλη του Office 365 με άλλον λογαριασμό και όχι με αυτόν του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (@uoi.gr) ακόμα και αν εισήλθατε στην πύλη του Office 365 μέσω του ΔΗΛΟΣ.

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει κάνετε τα εξής:

  1. αποσύνδεση από την πύλη του Office (κλικ στο στρογγυλό εικονίδιο πάνω δεξιά την πύλη που Office και μετά κλικ στο Αποσύνδεση/sign-out
  2. κλείσιμο της αντίστοιχης καρτέλας στον browser αφού ολοκληρωθεί η αποσύνδεση
  3. είσοδος στην πύλη του Office από το ΔΗΛΟΣ
Επικοινωνία:

Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης και Δικτύων
Πανεπιστημιούπολη Ιωαννίνων
Μεταβατικό κτίριο
451 10 Ιωάννινα

Τεχνική υποστήριξη:https://support.it.uoi.gr/

email: office365@uoi.gr