60xronia xs

Περιγραφή

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων παρέχει λογαριασμό αλληλογραφίας e-mail (μέσα από τον ακαδημαϊκό λογαριασμό) σε όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας.

Ενεργοποίηση του ακαδημαϊκού λογαριασμού

Από τη στιγμή που οποιοσδήποτε αποκτά έννομη σχέση με το ίδρυμα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ακαδημαϊκό λογαριασμό και κατά συνέπεια, e-mail.

To e-mail παρέχεται από την Google και είναι της μορφής «όνομα_χρήστη@uoi.gr».

Για να δημιουργηθεί λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να υπάρχει ενεργός ακαδημαϊκός λογαριασμός, άρα κάποια ενεργή ακαδημαϊκή ιδιότητα.

Επομένως οι χρήστες ανάλογα με την ιδιότητά τους, επικοινωνούν και λαμβάνουν οδηγίες ενεργοποίησης από τις εξής υπηρεσίες του Ιδρύματος:

  • Από τις Γραμματείες των Τμημάτων αν πρόκειται για φοιτητές οποιουδήποτε κύκλου σπουδών (προπτυχιακό, μεταπτυχιακό, διδακτορικό)
  • Από τη Γραμματεία του ΕΛΚΕ rg.iouobfsctd@EKLEsnimda αν πρόκειται για επιστημονικό συνεργάτη μέσω ΕΛΚΕ.
  • Από τη Διεύθυνση Διοικητικού rg.iouobfsctd@tikioidd αν πρόκειται για μόνιμο ή συμβασιούχο προσωπικό του Πανεπιστημίου

Τρόπος πρόσβασης

Πληκτρολογείτε http://email.uoi.gr σε οποιονδήποτε browser (Edge, Mozilla, Chrome, Opera, Safari κ.λ.π) και στην οθόνη που παρουσιάζεται, συνδέεστε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας. Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση από κινητές συσκευές μέσα από τα Mobile App, σε Android ή iOS.

Απενεργοποίηση του ακαδημαϊκού λογαριασμού

Μετά την παύση της έννομης σχέσης με το Ίδρυμα, ο λογαριασμός απενεργοποιείται αυτόματα. Μετά και την πάροδο 6 μηνών από την απενεργοποίηση, δεν υπάρχει καμία δυνατότητα πρόσβασης στα δεδομένα του λογαριασμού.

Προυποθέσεις

Ο χρήστης πρέπει να έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την ενεργοποίηση ιδρυματικού λογαριασμού μέσω uregister.uoi.gr και να έχουν παρέλθει έως και 24 ώρες.

Δικαίωμα πρόσβασης

Να υπάρχει έννομη σχέση με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κάτω από οποιαδήποτε ιδιότητα από τις παρακάτω:

  • Φοιτητές όλων των κύκλων (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες, μεταδιδάκτορες)
  • Μέλη ΔΕΠ (ενεργά μέλη και Ομότιμοι Καθηγητές)
  • Μέλη ΕΤΕΠ (ενεργά μέλη)
  • ΕΔΙΠ (ενεργά μέλη)
  • ΕΕΠ (ενεργά μέλη)
  • Ενεργά μέλη Διοικητικού προσωπικού (Μόνιμοι & ΙΔΑΧ)
  • Επιστημονικοί συνεργάτες προγραμμάτων (ΕΛΚΕ, κ.τ.λ.)

Συχνές ερωτήσεις

Ο ακαδημαϊκός λογαριασμός μου έχει κλειδώσει

Μετά από 10 επανειλημμένες αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου ο λογαριασμός σας κλειδώνει (ο αριθμός των επιτρεπόμενων αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου μπορεί να αλλάζει ανάλογα την πολιτική της Google). Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να τον ξεκλειδώσετε ακολουθώντας τη διαδικασία αλλαγής κωδικού ως εξής:

  1. Στη σελίδα εισόδου (email.uoi.gr), επιλέξτε το σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» , ο οποίος σας μεταφέρει στη σελίδα https://mypassword.uoi.gr (Υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικού Χρήστη)
  2. Στην Υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικού Χρήστη επιλέξτε το σύνδεσμο «Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου».
  3. Ακολουθήστε τη διαδικασία επιβεβαίωσης των στοιχείων σας εισάγοντας το όνομα χρήστη (π.χ. med00321) και επιλέξτε έναν από τους δύο τρόπους αποστολής του κωδικού σας: α) Αποστολή με email ή β) Αποστολή με sms. Σε περίπτωση που το βήμα 3 δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς (δηλ. λάβετε μήνυμα αποτυχίας επιβεβαίωσης στοιχείων) τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία σας και να επιβεβαιώσετε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας (email, κινητό τηλέφωνο) είναι σωστά καταχωρημένα στο Φοιτητολόγιο.
  4. Όταν το βήμα 3 ολοκληρωθεί επιτυχώς το σύστημα θα σας οδηγήσει στη δημιουργία νέου μυστικού κωδικού (password), τον οποίο θα χρησιμοποιείτε εφεξής για την είσοδό σας στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Την επόμενη φορά που θα επιχειρήσετε να συνδεθείτε, μετά από αλλαγή κωδικού, θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά το νέο σας κωδικό γιατί στην πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια ο λογαριασμός σας θα ξανακλειδώσει και θα πρέπει να κάνετε από την αρχή τη διαδικασία.

Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι τα στοιχεία μου (email /κινητό τηλέφωνο) είναι ορθά καταχωρημένα στην εφαρμογή διαχείρισης κωδικών (mypassword.uoi.gr);

Για να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας (email και κινητό τηλέφωνο), μέσω των οποίων μπορεί να γίνει μελλοντικά η ανάκτηση πρόσβασης, σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας, πρέπει να συνδεθείτε στην υπηρεσία διαχείρισης κωδικών (https://mypassword.uoi.gr) και να μεταβείτε στην καρτέλα «Καταχώριση Στοιχείων».

Σε περίπτωση που τα στοιχεία επικοινωνίας σας δεν είναι συμπληρωμένα ή επικαιροποιημένα πρέπει να τα συμπληρώσετε/τροποποιήσετε και να πατήσετε «Αποθήκευση».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ως δευτερεύον email πρέπει να συμπληρώσετε ένα προσωπικό σας email (@gmail, @hotmail, @yahoo, κτλ.) και όχι το ιδρυματικό email (@uoi.gr).

Έχω αλλάξει στοιχεία επικοινωνίας (κινητό τηλέφωνο/ email). Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που αλλάξετε αριθμό κινητού τηλεφώνου ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) θα πρέπει:

  1. Να ενημερώσετε τα στοιχεία σας στην καρτέλα «Καταχώρηση Στοιχείων» της εφαρμογής MyPassword, όπως περιγράφεται στο ερώτημα 2, έτσι ώστε να μπορείτε μελλοντικά να ανακτήσετε την πρόσβαση σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας.
  2. Να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία σας για να ενημερώσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην καρτέλα του φοιτητολογίου.

Ολοκλήρωσα επιτυχώς τη διαδικασία αλλαγής κωδικού αλλά όταν προσπαθώ να συνδεθώ εμφανίζεται ξανά μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου έχει κλειδώσει

Αυτό συμβαίνει γιατί ενώ αλλάξατε τον κωδικό σας, μόλις προσπαθήσατε να συνδεθείτε καταχωρήσατε εσφαλμένα το νέο κωδικό, λ.χ. μπορεί να συμπληρώσατε ελληνικούς χαρακτήρες αντί για αγγλικούς ή να κάνατε κάποιο λάθος στην πληκτρολόγηση ή να χρησιμοποιήσατε τον προ συμπληρωμένο (παλαιό κωδικό) που ήταν αποθηκευμένος στον browser (Edge, Mozilla, Chrome, Opera, Safari κ.λ.π)

Το σύστημα, μετά από κάθε αλλαγή κωδικού, επιτρέπει μόνο μια προσπάθεια εισαγωγής του νέου κωδικού. Αν αυτή η προσπάθεια αποτύχει ο λογαριασμός κλειδώνει για λόγους ασφαλείας.

Τότε θα πρέπει να ξανακάνετε τη διαδικασία αλλαγής κωδικού/ξεκλειδώματος λογαριασμού και να δημιουργήσετε ένα νέο κωδικό, τον οποίο πρέπει να εισάγετε προσεκτικά στο σύστημα. Αν μετά την αλλαγή κωδικού συνδεθείτε επιτυχώς, τότε ο λογαριασμός σας γίνεται ενεργός και μόνο αν γίνουν 10 επανειλημμένες ανεπιτυχείς προσπάθειες εισόδου θα ξανακλειδώσει.

Χρειαζόμαστε ένα email για το εργαστήριο

Σας ενημερώνουμε ότι στην νέα υπηρεσία ταχυδρομείου που εφαρμόστηκε στο ίδρυμα από Δεκ. 2018, δεν υποστηρίζονται λογαριασμοί email για μη φυσικούς χρήστες (πχ εργαστήρια, κλινικές, γραμματείες, τμήματα κλπ.).

Αντί λογαριασμών μπορούμε να δημιουργήσουμε διευθύνσεις email τύπου alias. Μπορείτε να λαμβάνετε όλα τα μηνύματα που έχουν ως παραλήπτη αυτή την διεύθυνση στα ιδρυματικά email κάποιων χρηστών που θα υποδείξετε, αλλά επίσης με τις κατάλληλες ρυθμίσεις από το προφίλ του κάθε συνδεδεμένου χρήστη, να σταλούν μηνύματα από αυτή την διεύθυνση.

Για την δημιουργία του group email που χρειάζεστε, ζητάμε από εσάς με αποστολή στο email@uoi.gr, τα παρακάτω:

  1. Όνομα υπηρεσίας < 70 χαρακτήρων (πχ: Εργαστήριο Τομέα Νευρικού Συστήματος & Αισθητηρίων)
  2. Επιθυμητή διεύθυνση με prefix > 6 χαρακτήρων (πχ example@uoi.gr),
  3. Τα ακαδημαϊκά email των χρηστών (ένας ή/και περισσότεροι), όπου θα προωθούνται τα μηνύματα, και
  4. Το Access type του group. Κλειστού ή ανοιχτού (επικοινωνία αποκλειστικά εντός ιδρύματος ή και εκτός ιδρύματος αντίστοιχα)

Ο ακαδημαϊκός μου λογαριασμός έχει πρόβλημα, τι μπορεί να φταίει;

Η υπηρεσία του e-mail σχετίζεται άμεσα με τον ακαδημαϊκό λογαριασμό του κάθε προσώπου. Ουσιαστικά το e-mail είναι μια υπηρεσία που παρέχεται στους ακαδημαϊκούς λογαριασμούς ακριβώς όπως και οι λογαριασμοί στην google ή στο icloud στα κινητά σας τηλέφωνα. Συνεπώς όταν ο ακαδημαϊκός λογαριασμός για οποιονδήποτε λόγο παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, τότε παρουσιάζονται και δυσλειτουργίες στην σύνδεση με το e-mail.

http://email.uoi.gr
Αρχεία

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα αρχεία

Επικοινωνία:

Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης και Δικτύων
Πανεπιστημιούπολη Ιωαννίνων
Μεταβατικό κτίριο, 451 10 Ιωάννινα

Τεχνική υποστήριξη: https://support.it.uoi.gr/